Cousin wedding

Entry kali ini agak personal sedikit about my family =) My cousin's wedding.

5 SEPTEMBER 2015

Hari Pernikahan

Majlis berlangsung di Shah Alam, Masjid Tengku Ampuan Jemaah.
Theme pengantin pada malam itu white colour. And be become groomsmen.. wuhuu thx abg Fadli for the baju melayu...





6 SEPTEMBER 2015

Pagi itu nak pergi ke rumah antie. Pada awal2 cadang nak datang untuk tolong-tolong sahaja... tapi bila sampai sana lain pula jadinya.. haha .. last-last my auntie suruh aku dan adik aku pergi juga majlis belah perempuan untuk mewakili my parents. *Auntie is panggilan untuk my makcik.

soo..yeayyy.. hahaha dapat makan percuma.. Majlis belah perempuan berlangsung di Royal lake garden. Dekat tasik perdana.

Aku dengan adik aku pergi ke rumah Auntie naik Lrt dari rumah mak ibik. Padahal boleh je naik kereta tapi Hazim ni nak sangat naik tren. Dah lama tak naik tren katanya.

Sampai je rumah Auntie my other cousin tgh sibuk membungkus goodies. Aku pun tolong la sikit-sikit sebab banyak lagi belum siap.

Then lepas asar tu semua siap-siap nak bertolak ke Majlis... Kami bergerak lepas solat maghrib.
Di sebabkan aku dan Hazim x bawak baju lebih, so terpaksalah pakai apa yang ada..huhu

7 SEPTEMBER 2015

Today is the day, majlis belah lelaki (abg fadli). Pagi-pagi kami berdua dah bersiap nak ikut mak ibik pergi ke Taman Melati. Sampai sana terus tolong siapkan bungga manggar. Keadaan rumah Auntie agak crowded sebab ramai my makcik and cousin tidur sana malam itu.

Then pergi check dewan tempat event akan berlangsung. Waa.. pink colour theme has been choosed. Masuk dalam dewan bantu untuk keluarkan goodies yang berkotak-kotak disiapkan semalam tu.

Abang fadli pun baru sampai n sempat main kayuh-kayuh basikal nak ke dewan..hahah

Lepas semua dah atur elok-elok, tetamu pun mula sampai hinggalah waktu petang. Alhamdulillah weather pada hari itu baik.

After majlis dah selesai, saya pun minta untuk mengundurkan diri dan pulang ke Kolej di Shah Alam untuk semester baharu... The end *semoga bahagia sehingga ke akhir hayat Abg Fadhli & Kak Intan* Abg Fadhli such a nice person and he is so much caring about his family...  

Ulasan

Catatan Popular